Hi !

 Assalamualaikum 


Hee, aku balik rumah hari rabu. Cool kan. Well, aku demam kot. High fever sampai nangis-2 haha. LOL apa apa jelah. So balik lah rumah setelah berminggu-2 takbalik. And nak wish happy birthday to Zack, 6 March haritu dia dah 17 tahun. Aku call berkali-2 takdapat tidoq dah rupanya, nasib baik dapat akap jugak even kejap pun ok lah nak wish Happy Birthday kat dia. Neeeh boring takdapat pergi sekolah, mesti semua orang rindu aku nanti. Cari cari mana Shaza haha LOL. Memang tak lah kan. Pening kepala takhilang lagi, jangan nak denggi sudah lah, habis plan aku masa cuti nanti. Haha cool ayat aku. Lapar kot, nak makan tapi nantilah. Takbagitahu bie lagi aku dah balik. Malam nantilah kasi tahu dia. Haih exam aku haritu ok ok jelah. Addmaths macam haram aku rasa aku failed. Memang cool. Buat latihan memang ada nampak cahaya A+, lepas exam aku rasa macam ada G tertampal kat dahi aku, masa belajar semua faham. Masa exam semua hilang, macam lost. Haih. Ramai birthday bulan 3. So happy birthday :) Kita semakin tua. Kan. Cool. Wei laparnya, gastrik. Nak tido. Kalau tak tido nanti pening. Kalau online buang masa. Baik aku tido. Jangan call jangan text sampai aku yang text call kau, aku nak tido. Sakit otak. Sorry. Post orang pening cemni ler kbai.

Wasalam ♥

No comments:

Post a Comment