A membebankan week.

 Assalamualaikum and salam sejahtera

Minggu lepas kat sekolah sangat penat you know. Ye lah, banyak homework. Tapi slow-2 lah boleh je siapkan. Kena tabah ah. Sekarang aku kat 4 Angsana tu aku sorang je budak asrama. Memang takboleh nak chill lebih-2 lah kan. Nanti aku keciciran seorang diri. Memang tak cool. Aku nak pindah sesangat. Nak SESERI weh batak gila haha. Entah lah tapi dah memang itu yang aku nak. PEKA pun dah start buat, oral semua lah. Sekolah aku ni semua nak cepat en. Hm bagus jugak untuk senang nanti enn. Ok dah lah tu pasal sekolah.

Hari jumaat balik rumah kan. Aku balik naik train, pastu bie ambik kat SOGO. Haha dia belanja titew makan prosperity haha. Lepas tu naik bus rapid en HAHA. Lepas tu vroom balik rumah. HAHA. Best lah dapat jumpa bie LOL. Haha bie kita ni asyik call je HAHA. Paling best sekali sebab I boleh selalu-2 ejek you gemok even taklah gemok sangat sikit jelah HAHA. Budak tough mana nak mengaku gemok k geli HAHA.

Pastu sabtu gue pergi TS. Dengan kawan mama punya anak. Yeah kitowang memang dah selalu pergi TS berdua je hehe. Bla bla bla malas nakcerita lebih nanti kantoi. Lepas tu terjumpa lagi Asyraf Solihin tu kat bowling. Tempat yang sama. Haha dia kata jodoh itu lawak do. Memang idok ler. Dah lah aku kalah. Point 25 je tergelak besar bie aku tahu -.- Kuajak ah jugak tapi dah memang loser kan. HAHA sampai sakit tangan aku main patah kuku apa semua. Ni menyampah ni main bowling. Lepas tu balik dari TS lepak dengan bie kat KFC  sampai pukul 7 baru balik. Ex aku ajak jumpa ah tapi HAHA jumpa jelah bie, bie jauh en. Entah aku ni malas nak buat pilihan. HAHA entahlah dah lepas dah pun.



Ahad. Ahad pulak pergi Festival City. Best lah tapi pergi sana untuk makan je. Pastu main arcade. Awesome lah main tembak-2 hantu tu tapi aku yang menjerit lebih hantu tu mati pun idok. Kesiannya aku macam ni. Haha. Lepas tu pergi rumah makcik kat Selayang. Lepak-2 sampai malam. Tapi kat sana takde line oh menyakitkan hati. Pastu malam nya OTP 2 hours dengan bie. Balas dendam ah yelah lama dah tak OTP, korang kalau menyampah nak baca jangan lah baca. Thanks.

Isnin pulak pergi 3 tempat, The Curve, Kg. Baru, and Wangsa Maju. Pergi The Curve nak jalan-2 pastu penat. Penatlah jalan-2 kan penat. Pastu duduk kat Selera Malaysia wehehe aku order Barli Ais dah lama tak minum pastu bukan sedap pun T.T Lepas tu jalan-2 lagi beli marshmallow wuwuwu sedap gila nak lagi nak lagi wahaha. Benda chocolate ni jangan dibawak main. HAHA. Lepas tu singgah je kat KG. Baru tu. Lepastu pergi NZ makan makan ayam madu wuwu sedap. Lepas tu balik rumah. Pastu malam tak OTP call sekejap je pun.


Pastu selasa pulak aku balik asrama.bagus kan. Dengan homework semua taksentuh. Macam mana nak sentuh tu tengok lah aktiviti aku semua mana sempat wei. HAHA so aku memang malas nak buat aku berserah jelah PK1 ni macam mana. Kalau turun kelas pun awesome boleh class dengan Amani. Less pressure sikit. Ei taksukaaku masuk kelas tu annoying enough ok. Aku busy weh acano nii. Faktab. Aku kena buat board lah apa lah. And aku tahu ada yang lagi busy dari aku. Aku cuba untuk handle. Allah bagi kita satu ujian tu sebab dia tahu kita boleh go through it. Mintak kat Dia tolong kita selesaikan sikit-2 masalah kita. Insya-Allah.

And to You. Bukan bie. Aku taktahu ah nak kata apa lagi. Aku tak tahu tak tahu tak tahu. Takpelah. Kbai kau buat lah apa kau suka.

And to kawan yang nak pindah or dah pindah, korang survive jelah life korang tu kat sana. Korang good good ah sendiri. Yang pindah kat kawasan ceruk tu boleh practice lah nyanyi lagi “Tanya sama pokok” so nanti korang biasa lah cakap dengan pokok gunung ganang bukit bukau yang ada, so taklah forever alone. Ok? Hm have a nice two years kat sana. Jangan patah balik, membazir masa pastu malu je. Haha. Ok ok ok korang jaga diri ye. Nak sebut nama ke? Ok lah. Bukan banyak pun a little-2 bit jelah. 
Lain mana aku tahu and mana aku nak kisah.
Syuhaidah Zokri
Fatin Syamimie
Izzatie Nazir
Aniyah Faqih
Dah tu je pun. Nak gambar pulak? Nanti-2 lah bulan 3 kitorg gath lagi nanti jumpa lagi. Sama je pun. Nak jugak dengan cerita penderitaan/kegembiraan korang kat sana en. HAHA. Aku nak pindah jugak tunggu 2nd intake ni ha. Pray for me wuwuwuw :(

Ok dah lah tu
 P/S: Aku lambat lagi baru boleh balik. Doakan aku boleh survive.

TAMBAHAN ! ! ! :
Really O.O

Wasalam ♥

No comments:

Post a Comment