Like Seriously?

Assalamualaikum and salam sejahtera

Hm dah nak balik hostel. Barang semua dah pack, baju dah gosok. Gila penat. Esok pulak kena bangun pagi. Ingat nak potong kuku tapi sayang, tapi kalau nak ptong cantik-2 potong malam ni boleh buff sekali mwehehehe k cukup. Kuku, thanks tau untuk everything, heh sorry kena potong you, banyak kenangan kita kan :') Takpe nanti end year tahun ni kita jumpa lagi okay, jangan lupakan I tau :) Uuuu sedihnya hm tcare ye. Bai. Deng okay macam gila. Hm macam cepat je dah nak sekolah. Eiii cuti sekolah takbuat apa sangat sebab tu rasa macam sekejap. Hm tahun lepas memang banyak best moments tau. And hope gila tahun ni lagi happening. Ye lah form 4 kan~  Weheheh ye lah aku tahu bukan honeymoon year bla-2 at least less stress mwehehe k korang plis jangan jelly. Hohoho. Hm next year pun aku nak SPM gila cam takpercaya macam cepat gila. Ayah aku kata "Eh, kenapa cepat sangat bukan baru darjah 6 ke?" LOL Okay bagusnya. And to my sista, plis-2 belajar yee nak UPSR do. Kaaaaaaan amboi takgitus. Hm okay lah aku tak balik for three weeks okay. Masa raya cina baru balik weheheh gila lama dan gila menderita. Hm takpe sabar. Yang you pun sabar okay AHAHAHA. Hm apa-2 jelah. Siapa rindu tengok gambo I kat FB ke blog ke. Eh kalau perasan pun biarlah saya tak tuju kat sesiapa pun HAHAHA. Hm okay dah boi.

*kakak kan so muka kena kakak kakak sikit hoho*
Hm kboi
BTW, sorry kalau saya terlalu excited nak form 4 HAHA.


Wasalam ♥

No comments:

Post a Comment