Awesomeness.

 Assalamualaikum dan salam sejahtera

Dah lama gila tak online. Yeah dah 3 minggu kan aku di AKSB. Yeah memang gila banyak nak diceritakan!

Okay first thing first, aku takdapat MRSM nor SBP. And that's the most awesome thing! Dari aku tercampak mana tah Alhamdulillah dapat stay, that's mean aku takpayahlah nak menyesal kalau-2 terbuat pilihan yang salah, alhamdulillah once again. But it doesn't mean yang aku boleh selesa sangat kat SBS tu. Kena work hard jugaklah untuk maintain my grades! Wish me luck :) Wehee. Oh plus bagi yang dapat tu congrats :) Happy for you. AKU TAKDE TIME NAK MAIN JEALOUS-2 NI Hahaha. Okay wish korang good luck kat sana okay. Nanti ada panjang umur kita boleh jumpa lagi! Its no matter where you at, its all about YOU and YOURSELF. Take my words :)

Okay the next thing is, tahun ni dapat jawatan banyak jugaklah, rezeki kan amboi, tapi jangan nak leka sangat and jangan nak jadi busy sangat lah, ingat most thing yang paling important ialah untuk dapatkan 9A+ lepas tu kahwin wahaha. K just kidding. Lagi lagi apa yee lagii hm oh ye, dapat jadi Ketua Dorm, N. S/U, N. Bendahari, And AJK Agama Islam wehehe ada rupa ustazah en mestilah Hahha. K LOL. K wish me luck jugak with these things :)
Every night sebelum tidur, aku selalu jugak oh terfikir dah besar nanti aku nak sambung study kat mana, nak kerja apa. Hm takpe, boleh mintak tolong kat Allah dalam buat keptusan ni, ingat, dia yang menentukan :) Wahaha okaylah aku jiwang, nak cerita detail nanti lah. Ekceli nak update ni pun malas tau tapi nyahkan kemalasan tu and update je lah HAHAHA. Okay stop dulu. Kboi. 

Aiza, welcome back to KL baby, have a safe journey. Miss you!

Wasalam ♥

No comments:

Post a Comment