CONTACT LENS :(

Assalamualaikum!

Muqaddimah :
*statement menggelabah HAHA.*

#1 : Baru beli contact lens

Miau the perasaan is overly excited lah kan tapi nak pakai tu seriously so seram overly seram ganas 18SG

#2 : This, the right eye already pakai.

The eye is sooo pedih its like the eye and all over the body is tekezuts.

#3 : My left eye. 

OMG this one is really effinly hurts like OMG i want another eye ugh. Then I notice the colour is differ with the other eye so I capture the pic of my both eyes. 

#4: Nengok! lain an.

Then I realize that the contact lens is terbaik. Then I cecepat ah bukak tu avoid any kesan sampingan if I pakai terbalik, jika ada. Dah ah pedih aw terbalik tu -.-

#5 : Nah

Dah, at last dah betulkan semua and dah pakai elok cantik pakai tudung then apa lagi snap lah gambo an hehew. Pedih memang pedih wa cakap lu and lagi takjelas mata wa nampak. And the moment when i see the lens is inside the bottle then I spoke to myself  "Ew your cornea is inside the botte ew." HAHA. 

Ok to those yang nak try pakai, baca Bismillahirrahmanirrahim banyak-2, baru lens tu masuk dalam mata hang, kalau dok mata asyik nak terkelip je sampai bila takmasuk, seriously.....

I'm sick of this but raya nanti nak pakai ah kan HAHA. :)

See ya! 


Wasalam ♥

No comments:

Post a Comment