Hei (!)

Assalamualaikum. 

 Hee :)

Miahahah seriously dah lama gila nak mati oh tak update blog. Kaaaan. Hm ye lah lagipun takde apa sangat lah nak cerita. Buat apa lagi pun nak cerita benda-2 yang dah lama. Macam takperlu je tapi nak cerita jugak I don't care. 

Hm lagipun I dah ada ni ha tempat baru nak cerita cerita semua ni ha. Siapa? Hoho siapa lagi bie ah. Haha bangga ah tu LOL. My only intan payung hee k gedik. Eh jangan lah mengorat dia oh, dia saya punya. Pergilah cari orang lain. Sibuk je. Ugh. 

Oh ye. Kitorg dah 4 bulan dah on last 12 April haritu. Call je. Pastu semalam 21 April baruu jumpa.. Makan lunch sama-2. Makan nasi ayam. Wuuuu HAHA. Doakan ler kitorang berkekalan ok. Amin HAHA. Oh ye dia sangat suka membebel. So memang selalu sangat kena tahan telinga HAHA.

And saya sangat suka bila time dengan dia. Suka borak-2 dengan dia. Memang takpernah dan takkan boring lah kan sebab bie suka cakap. Kalau tak cakap mati HAHA. Ok lah kidding jee. Kalau OTP even sejam pun terasa kejap je. Wowow. Haha. 

And dia sangat comel. Yee saya suka dia sangat. Sangat eh so jangan lah pergi mengorat dia. Dia saya punya. Tapi kalau dia yang mengorat.... Neh takpe nanti saya pergi meraung depan rumah dia HAHAHAHA. Kerja orang tahpape cenggitu lah. HAHA.

Oh ye, exam result... Ada 1G kan oh ye dahbagitahu. Lepas ni 7th May ada Mid Term. Wish me luck ok. Fact: Kertas add maths aku smp sekarang takdapat-2 lagi, cikgu simpan kat rumah dia sampai sekarang takbagi-2. So takde official date pada tarikh apa aku dengan rasminya pertama kali dapat fail. HAHA. 

Ok. Dengan kehadiran pengetua baru amat lah tak menggembirakan hati. Asyik nak P&P je. Merentas desa pastu belajar? WTH, Memang cool habis. Ye, tindakan dia ni memang akan membuatkan dia disayangi oleh semua orang. Yeaa....

So today, nak balik hostel balik dah. Seminggu je pun. Okaylah tu kaaaaan HAHA. Malam ni ada malam wanita apa tah tu. Awesome lah cemtu. Aku nak prepkot hw takbuat lagi, lagi nak bazir masa.Buat hari lain lah. Duduk hostel aku just nak makan mandi tido je. Aktiviti bagai-2 ni takpayahlah. Layan jelah apa nak buat pun.

28th April nanti ada anugerah cemerlang. Yeay nanti boleh jumpa kawan-2 yang dah pindah semua. Terutamanya si budak kecik Syuhaidah binti Zokri. LOL selalu sangat kitorg ni text. HAHA. So at least takdelah tak tahu langsung perkembangan khabar berita bla-2 apa semua tu kan HAHA.

Wuuuu taksabar gila. Pastu dapat ka-ching ching. Pastu nak pergi book fair. Pastu nak tengok Battleship. Yeahh. Oh ya. Ada cousin nak datang..... Hm ok. LOL. Kenapa lah dia tu. Hm ye lah takpelah. Tetamu kan mana boleh condemn. Redha jelah.

 Ok dah lah sampai sini jelah ok babaiii. <3

P/S: Iloveyou, bie.
 

Wasalam ♥

No comments:

Post a Comment